Oj, Fredrik, vilken fantastiskt fin folder! Vem har ritat???
Pia har väl inte hållit något läger på ett tag. Jag ska försöka komma, men får hålla mig med anmälan tills jag vet lite mer om jobb å sånt. Hoppas jag kan komma.
Grattis till 1-års-jubiléet!
Tänk om jag hade kunnat ta åt mig äran för foldern... det är min bror som har gjort layouten (se komika.se) och Yosh och Hanna Pettersson som har gjort teckningarna. Roligt att den uppskattas, det var liksom tanken.
Hoppas att vi är många som ses på mattan!
(måste säga att det är lite nervöst att arrangera ett läger för första gången... men viss vana har man ju ändå...)
Jag och hustrun känner oss sugna att åka på det här lägret men vi har en del transportproblem.
Finns det någon som passerar Karlshamn eller annan kommun på tåglinjen på vägen hem från Växjö på lördagen som har bil och utrymme för två aikidokas?
Det hade varit enklare om vi hade haft tid att vara med på söndagen också men då har vi lovat att sjunga kör :)
Så som sagt...
Om någon som ska köra mot Karlshamn, Karlskrona, Blekinge eller Skåne på lördagkvällen så får de oootroligt gärna skicka mig ett meddelande :)
Vi betalar så klart vår andel av bensinen i så fall :)
Å det här vill jag gärna åka på! Får se hur det ser ut med schemat då bara men jag ska verkigen försöka. Jag kommer nog försöka få med mig en del folk från Lund iså fall också så man inte behöver åka själv, det är roligare om man är fler och det finns säkert fler som gärna åker.
Även om jag numera ligger sjukskriven hemma med diskbråck så hoppas jag verkligen att jag kommer kunna träna med, dit ska jag iaf (i värsta fall åker jag dit och tittar på iaf, man lär sig så oerhört mycket bara av att se Pia träna och instruera). Vi verkar bli ett härligt nördgäng från Halmstad iaf, Ogge, Patrik och Claes har redan bokat plats i min bil (och Mattias är halvbokad) sen får vi se om det blir René eller Hans som kör den andra bilen :) Ska bara dra lite i tumskruvarna på folk så vi får iväg anmälningarna innan det hinner bli fullt :)
det kallar jag hängivenhet, hoppas verkligen ryggen din blir bättre!
själv har jag varit på ett läger med ett ryggskott, det gick, men attans vad ont det kan göra!