Aiki.se

Mötesplats för Aikido-sverige

Det här forumet saknar aldeles för många spam-poster, där man kan kommentera, diskutera och bara posta lite när man kollar in varje dag ;)

En spam-post som jag brukar uppskatta på andra forum är tråden om vad folk lyssnar på just nu, framföralt för att man hittar massa ny musik på det viset.. När en person lyssnar på musik man vanligtvis uppskattar senare postar om en låt som man inte hört talas om innan så är ju risken rätt stor att även det är något man kan tycka om :)

Så vad är det som snurrar i din winamp just nu?

..för min del är det just nu Zombie girl - Jesus was a zombie.. Mycket mysig och nice svensk EBM med zombietema :)

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Jag lyssnar på mig själv. Det kan du också göra. Tyvärr kan man inte dela sin truddelutt om man inte spelar in.
Man behöver flash antar jag.
http://lab.andre-michelle.com/tonematrix

To Lose My Life med the White Lies

Ministry- Box. Inte nog med att Ministry återutgivit sin gamla 12" box, den finns dessutom på Spotify. Dinga ding dang my dangalong linglong.

Svenska Deathstars senaste album Night electric night snurrar här. Det är lite kul med deathstars, alla deras album låter exakt lika dant och alla deras låtar hade kunnat platsa vi vilket av deras album som helst. Men i det här fallet är det inte en dålig sak :) Klyshigt, mörkt och industriellt.

Unlit Hallway med Sun Kil Moon, bästa gitarrplinket på länge

Lyssnar på ett av de, i mitt tycke, mest stämningsfulla albumen någonsin: Fields of the Nephilim- Elizium

Raubtier- Det finns bara krig. Norrlands svar på Rammstein? Vetifan om det är bra egentligen, men ganska kul.

Sven Stephens sa:
Raubtier- Det finns bara krig. Norrlands svar på Rammstein? Vetifan om det är bra egentligen, men ganska kul.

Raubtier har gjort en del ganska trevliga låtar, framförallt Det finns bara krig och kamphund är riktigt bra. Just nu är det dock achtung panzer med Raubtier som spelar här :) Norrländsk industimetal :)

Don´t Say Motherfucker, Motherfucker med allas våra favoritgutter: Turbonegro.

Bruno Kramm- Coeur. Ena halvan av Das Ich släppte 2001 denna soloplatta. Kanske något mera lättsmält än moderbandet, dock är det inte direkt P3-pop.

Sisters of Mercy - When you don't see me

RSS

Märken

Laddar…

© 2010   Skapad av Martin Källström

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

Logga in för att chatta